InfoBalear Foros « Autopista: ¿Que opción crees la mejor? »
   InfoBalear Foros
   InfoBalear.com
   Votaciones
(Moderador: )
   Autopista: ¿Que opción crees la mejor?
« Tema anterior | Siguiente tema »
Valora este tema:  
Páginas: 1 2      Notificar Notificar Enviar Enviar Imprimir Imprimir
Encuesta
Pregunta: Autopista: ¿Que opción crees la mejor?

Desdoblamiento Palma-Manacor y Autopista Manacor-Inca-Palma
Sólo desdoblamiento Palma-Manacor
Autopista "anterior proyecto" Manacor,Felanitx,Campos,...

« Creado por: Joan - |baby| Fecha: 7 de Agosto, 2003, 7:39pm »

Autor  Tema: Autopista: ¿Que opción crees la mejor?  (Leido 4418 veces)
guiem riera monroig
Visitante
Re: Autopista: ¿Que opción crees la mejor?
« Responder #15 fecha: 12 de Noviembre, 2003, 11:54pm »
Cita Cita Editar Editar Remover mensaje Remover mensaje

ja basta de construit!!no trobau?be.jo pens q duim un nivell de vida massa alt i q aixo fara un "tro"ens hem de aturar de creixer d'alguna manera i mirar de conservar un poc mes aquesta natura q tenimpk sino ben aviat perdrem linteres dels turistes a venir aqui!q es el q realment es vols fer amb l'autovia?destruir paisatge?q inca sigui el centre de mallorca?realment el q fa el govern es una posatura totalment irracional!!cuidem mallorca!!
Rastreado
Marga
Novato
*

Añademe en tu MSN: kty105@hotmail.com
Ver Perfil

Ver últimos mensajes
« Responder #16 fecha: 13 de Noviembre, 2003, 8:05am »
Cita Cita Editar Editar

TOTS  VOLEM  TORNAR  A  LA  NATURALESSA....PERÒ NO  A  PEU!!!!
    Tenc 43 anys i en fa devers 25 que vaig llegir aquesta frasse, me va impactar per l'eficàcia del missatge, al menys amb mi.  Segueix vigent, jo continuu pensant aquesta frasse cada vegada que hi ha temes d'aquest tipus.
   Som mallorquina, i estim tots i cada un dels arbres que hi ha sembrats en aquesta terra, totes i cada una de les pedres que conformen les nostres parets i marges del camp; no m'agrada veure "parcelas" totes edificades que pareixen una barriada sense to ni so.  
 Les carreteres que mengen terreny me fan mal en el cor, i pas pena per l'herència que deixarem als nostres fills, que serà ben diferenta de la que la meva generació hem  rebut dels nostres pares.
 La reflexió final sempre és la mateixa:  
 Grineixam el cotxe a casa per anar a un altra poble o simplement per creuar el nostre?
 En cas d'haver-hi una carretera nova o una estreta i amb dificultats de traçat, per quina anam?
 Si no podem tenir una finca gran al camp, renunciam a tenir una "parcela"?
 Els que vivim tan lluny de Ciutat, ens queixam del tems que necessitam per arribar-hi o de la poca fluidessa de la circulació?
 Volem pagar els articles més cars per la dificultat del transport?
     Etc, etc, etc.
     Si les respostes a aquestes preguntes ens duen al camp i al no progrés, endevant amb allò que triam, però si les respostes son cap al progrés i a fer-ne us d'ell...siguem coherents amb allò que demanam i farem us.    EN  QUE  ENS  FAÇA  MAL  AL  COR.
     Per acabar dir que, ara que l'he provat, m'agrada el TREN i pens que continuar amb noves vies seria una bona solució al problema de transport públic i sempre ajuda a descolapsar aquesta birria de carreteres que tenim.

Saludos.
Rastreado
Jordi
Novato
*

Añademe en tu MSN: jordimarti@emanacor.com
Ver Perfil

Ver últimos mensajes
« Responder #17 fecha: 1 de Diciembre, 2003, 5:37pm »
Cita Cita Editar Editar

No se pq sa fet akesta encuesta tant tonta pq tateix fan lo que volen amb tots noltros. adew
Rastreado
Tanita
Novato
*

Añademe en tu MSN: http://spaces.msn.com/members/tanitaphotos/
Ver Perfil

Ver últimos mensajes
« Responder #18 fecha: 17 de Junio, 2005, 6:31pm »
Cita Cita Editar Editar

hey opinen!!!! Lips Sealed
Rastreado
Martí, TINES
Visitante
« Responder #19 fecha: 17 de Junio, 2005, 9:03pm »

Hola, jo no dic q sigi millor fer autopistes pero crec q era nesesari una reforma de les carreteres de l'illa degut a la gran quantitat de trangit q hi ha a l'estiu per cause del turisme, hi ha agut moltes queixes sobre aquest tema pero totes aquelles persones q porten la etiqueta al seu veicle de AUTOVIA NO significa q no la utilitzaranHuh jo crec q siran els primers, sino mirau per lautopista la quantitat de conductors q ho duesn, no hi estas en desacortHuh doncs per quin motiu estas usant una autoviaHuh jo nomes dic q una illa on una de les principals fonts de l'economia es el turisme no es pot permetre tenir unes carretres colapsades de trangit y encara menys q en dies de estiu sigi nesesari mes de una hora per arribar al desti desitjat.
Talvagada la meva opinio no agradara pero aixo es el q crec, tal vagada em direu q no estim l'illa pero hos puk asegurar q akesta terra es el q mes estim, pero no em tanc al progres
Dew

TINES
Rastreado
Starfoxx
Forero experto

Soy lo que ves, todo lo que temes viene detras...

Añademe en tu MSN: redpol007@hotmail.com
Ver Perfil

Ver últimos mensajes
« Responder #20 fecha: 20 de Diciembre, 2005, 3:51pm »
Cita Cita Editar Editar

en 12 de Septiembre, 2003, 7:26pm, Joana Pol escribió:
Les coses canvien, i està clar que lo que no podem fer és deixar les coses tal i com estan. L'autovia cap a Inca té els seus pros i els seus contres: una autovia estaria molt bé, però m'agradaria veure còm s'ha pensat la nova entrada a Inca. Ara com ara als migdies, als matins i als capvespres, hi ha cues de vegades de 2 Km. per accedir a la rotonda d'Inca que distribueix el tràfic cap a Alcúdia, cap a Palma o cap a dins Inca. I això que el tràfic no és gens intens desde Manacor. Quan hi hagi una autopista hi haurà també molt més tràfic en aquest tram, esper que ho facin bé!!!

Per altra banda, això de tenir una Mallorca més natural i blabla, està molt bé com a utopia de ricatxos, però la gran majoria de gent que habita la illa no és rica ni té grans finques ni res d'això. Què vui dir? Idò que trobo injust que només puguin tenir casa al camp els que tenen finques grosses, o que els podrits de diners puguin tenir un xaletarro impressionant i totsolet a vorera de mar perquè no a la gent que hi té bocins de terra a devora no la deixin construïr.

Sa veritat, el que vulgui naturalesa que s'en vagi a La Isla de los Mosquitos. Aquí hi ha molta gent humil que viu de la gran quantitat de serveis, apartaments, hotels, pubs, chiringuitos, bars, restaurants, tendes de souvenirs, oficines de canvi, rent-a-car, galeres de cavalls, agències de viatges, taxis, etc.etc.etc., i si a Mallorca no hi hagués l'asfalt i el ciment que hi ha, totes aquestes persones i els seus fills què menjarien?

Una cosa és ésser idealistes (i en aquest cas convé cavil·lar bé les idees), i una altra ésser uns inconscients i no saber ben bé què és el que desitjam.

Es diu: "alerta amb el què desitges, per què es podria cumplir".

Aleeeeeeeeertaaa!!!! Cool

Que bien!!!! ya tenemos AUTOVIAS A DOQUIER!!!!

Rastreado

lucia
Novato
*

Añademe en tu MSN: agatha.silvia@hotmail.com
Ver Perfil

Ver últimos mensajes
« Responder #21 fecha: 4 de Abril, 2006, 10:32pm »
Cita Cita Editar Editar

Yo solo he votado por que  la verdad es que es jodido eso de la autopista i que es ta muy bien...pero la verdad es que este puto govierno solo mira por los guiris pero los que estamos aqui que?? que pasa? mallorca solo será fruto de una cosa negra llamada asfalto!!! al carajo el govierno i los retrasos!!  >Sad
Rastreado
Jaume
Visitante
« Responder #22 fecha: 5 de Abril, 2006, 1:20am »

El problema de les illes ,es que encara que molt no ho vulguin afrontar, ha d'haver un limit ,tant d'habitants com de construcció i crec que ja es l'hora de posar limits!
Rastreado
Patxi
Forero
**

Ver Perfil

Ver últimos mensajes
« Responder #23 fecha: 5 de Abril, 2006, 1:10pm »
Cita Cita Editar Editar

estic d'acord amb la majoría, especialment amb tú jaume de que s'ha d'aturar de créixer en tots els sentits. Però així i tot no crec que basti... El nivell del transport públic és tercermundista, tant les combinacions de pobles amb palma amb bus com en tren, bueno tren... sí el tren que tenim.
Ademés tot està a ciutat ... si ará els pobles creixen tant com es demostra als medis de comunicació cada dia, també s'hauria de contemplar la descentralització, però és molt difícil i no hi ha molta voluntat de fer-ho tampoc. Als polítics lis va millor que noltros pugem a palma en lloc d'ells venir als pobles.
Rastreado
Nitro
Forero viciado

Ver Perfil

Ver últimos mensajes
« Responder #24 fecha: 5 de Abril, 2006, 1:29pm »
Cita Cita Editar Editar

Això era una enquesta o es un pique a veure qui le diu mes grosa? possar limits d'habitants! qui tas cregut que ets l'amo de mallorca o que, ni que fos teva que diras 1.000.000 ningu més? i si neixen mes que en moren, i perque no ha de poder venir una altre persona digui de von sigui? ara si que si es que estima mallorca, ja que hi som di que es millo de persones ha de ser castanyo amb sos ulls verds han de tenir llitnatges mallurquins i han de ser de bona casa!
« Última modificación: 5 de Abril, 2006, 1:31pm por Nitro » Rastreado
ahh no(maria dl mar)
Forero
**

Ver Perfil

Ver últimos mensajes
« Responder #25 fecha: 5 de Abril, 2006, 8:39pm »
Cita Cita Editar Editar

es una tonteria axo de defensar sa natura no volguent ke konstrueskin autopistes,,perke tamatex no vos eskolten,,,ojala vos eskoltasin i saturasin duna vegada, pero vist lo k fan lo unik k podem fer es posar un pket de sa nostra part i intentar contaminar lo menos possible,,,jo no kanviare res fent-ho, pero entre tots es pot akonseguir alguna kosa
Rastreado
Jaume
Visitante
« Responder #26 fecha: 5 de Abril, 2006, 10:39pm »

Nitro, ni hem crec l'amo de Mallorca ni res, quines tonteries m'amolles de racisme i merdes?
Mira, per abastir l'illa necessites més d'electricitat, més cotxes, més urbanitzacions i ciutats per tothom , més carreteres per tothom...
Has pensat que quant més creixem més necessitem? Has pensat que aqui les tenim limitades les fronteres? Has pensat que no tota l'illa ha de ser ciment? Has pensat que aqui baixa el turisme de qualitat? Que el creixement que hem duit en un 10 anys o menys és incontrolat i cada vegada fa més via.  
I no diguis que son tonteries per que si ja esteim fent el PGOU per limitar el territori en construcció. Que avanç eren moratories.
NO és cap tonteria, i de bens segur ho veurem en primera fila.

De tota manera és un opinió la qual no té per que conincidir amb la teva, basta que diguis la teva opinió sobre les solucions i sortides del problema, i bé, tu li has afeigit connotacions feixistes al meu comentari cosa que som el primer en rebutjar.  

Per cert...som una illa ,t'ho record. això no és la peninsula!
Meam si començam a ser realistes i pensam que tot no ho podem abarcar.
Salut.
 Wink
I no t'enfadis homo! Smiley
« Última modificación: 5 de Abril, 2006, 10:41pm por vich » Rastreado
Páginas: 1 2  Notificar Notificar Enviar Enviar Imprimir Imprimir

« Tema anterior | Siguiente tema »

AVISO: InfoBalear no se hace responsable de los comentarios o mensajes aportados por sus usuarios y/o colaboradores bajo ningún concepto ni tiene porque compartir necesariamente la opinión de los mismos.

Quienes somos - Publicidad - Contacto
Aviso legal - Protección de datos
© 2001-2009 Todos los derechos reservados - InfoBalear.com
Inmobiliaria en Mallorca | Internet Mallorca