InfoBalear Foros « SERIES AMERICANES »
   InfoBalear Foros
   Temas generales
   Televisión
(Moderador: mica)
   SERIES AMERICANES
« Sin tema | Siguiente tema »
Valora este tema:  
Páginas: 1 2 3 4 5  6     Notificar Notificar Enviar Enviar Imprimir Imprimir
   Autor  Tema: SERIES AMERICANES  (Leido 8815 veces)
MoNyKa
Visitante
Re: SERIES AMERICANES
« Responder #30 fecha: 23 de Agosto, 2003, 5:04pm »
Cita Cita Editar Editar Remover mensaje Remover mensaje

jaja asi?jo ho vull veure pero o no m'enrekord...o ja l'han akabat de fer!bé es= kuan torni de bcn ho seguire Tongue ami m'agrada molt buffy!Tongue
Rastreado
MATIAS
Forero experto

UN GRAN PODER CONLLEVA UNA GRAN RESPONSABILITAT

Añademe en tu MSN: uatu1969@hotmail.com  Segurament no servira per res,dubto molt que algu m´agregi. XDDDD
Ver Perfil

Ver últimos mensajes
« Responder #31 fecha: 30 de Agosto, 2003, 2:59pm »
Cita Cita Editar Editar

Em sap greu per tu, pero ahir varen fer el darrer episodi de la temporada,i vaja un final mes inesperat,suposo que no sera definitiu.
I ara una altre coasa ja he vist que antena 3 anuncia la 2 temporada de 24,bieeeeeeeeeeeeeeen.
Rastreado

COMICS FOREVER
MATIAS
Forero experto

Añademe en tu MSN: uatu1969@hotmail.com  Segurament no servira per res,dubto molt que algu m´agregi. XDDDD
Ver Perfil

Ver últimos mensajes
« Responder #32 fecha: 3 de Septiembre, 2003, 10:47pm »
Cita Cita Editar Editar

Ja me direu quina explicacio donara en CLARK en la situacio que ha quedat a la serie SMALVILLE,menos mal que no haurem d´esperar una eternitat,ja que la setmana qui ve donen la 2ª temporada,i pel canal+ el dissabtes i diumenges ales 10 30 emiteixen la 1ª temporada.
Rastreado

COMICS FOREVER
Tris Kai
Forero
**

Que la fuerza nos acompañe

-   Añademe en tu MSN: sir_tristant@hotmail.com
Ver Perfil

Ver últimos mensajes
« Responder #33 fecha: 3 de Septiembre, 2003, 11:36pm »
Cita Cita Editar Editar

Jo com la tenc tota....no tenc necesidat de esperar :p jajajajaja
Rastreado
MATIAS
Forero experto

Ver Perfil

Ver últimos mensajes
« Responder #34 fecha: 11 de Septiembre, 2003, 11:36pm »
Cita Cita Editar Editar

JOOOOOOOOOER,com esta la serie "24", m´ha enganxat desde el primer episodi,i vaja un dia per estranar-ho,sobretot pel tema que tracta,terrorisme nuclear,ja fris la proxima entrega.
Rastreado

COMICS FOREVER
MATIAS
Forero experto

Ver Perfil

Ver últimos mensajes
« Responder #35 fecha: 25 de Septiembre, 2003, 11:14pm »
Cita Cita Editar Editar

Al a merda GRAN HERMANO es mot mes bona ls serie 24,la primera hora sense talls publicitaris,i esta d´una emocio.............
Rastreado

COMICS FOREVER

razh
Forero
**

Añademe en tu MSN: Realmente no te interesa :P
Ver Perfil

Ver últimos mensajes
« Responder #36 fecha: 6 de Octubre, 2003, 5:06pm »
Cita Cita Editar Editar

Tornant al tema de smallville... dimecres 1 d'octubre van estrenar la 3a temporada a estats units, i l'unic que vos dire es que el capitol va ser una passada Grin
Se nota que sa serie va be, perque pareixia estar mes ben dirigit i amb millors efectes especials. Me va donar s'impresio de que hi han posat mes dotbers.

Una altra cosa de sa que m'alegr es que a axn agui començat sa 3a temporada de CSI. Ja me feia ganes, i sa veritat es que començava a perdre s'interes per miami.
Rastreado
MATIAS
Forero experto

Ver Perfil

Ver últimos mensajes
« Responder #37 fecha: 19 de Octubre, 2003, 3:20pm »
Cita Cita Editar Editar

Nomes dir que jo dijous pasat em v agradar mes 24 que donaven per antena 3,que lo que donaven a la mateixa hora per tv manacor,a 24 la cosa esta emocionant,i aixo que varen donar 3 episodis.Tambe he vist el final de SMALLVILLE,la segona temporda,i la cosa queda bastant a l´aire,vorem que pasara,a veure si no em désperar molt per veure la tercera temporada.I sobre CSI em pregunto si no hi haura cap cas que sels resistira,per que sempre troben el culpable,jo prefereixo el LAS VEGAS que el MIAMI,l´HORATIO de MIAMI no se el trobo un poc fred,lo que a LAS VEGAS trobo a faltar un expert en armes com tenen  MIAMI,CALEY crec que es diu,jo tambe el segueixo per AXN.
Rastreado

COMICS FOREVER
MATIAS
Forero experto

Ver Perfil

Ver últimos mensajes
« Responder #38 fecha: 20 de Noviembre, 2003, 9:13pm »
Cita Cita Editar Editar

Snif snif ja sa acabat 24,i amb quin final,ara haurem d´esperar fins la proxima temporada.
Rastreado

COMICS FOREVER
MATIAS
Forero experto

Ver Perfil

Ver últimos mensajes
« Responder #39 fecha: 21 de Diciembre, 2003, 1:57pm »
Cita Cita Editar Editar

Les series que segueixo actualment son:
EXPEDIENTE X i LADRONES DE IDENTIDAD,que fan per el canal FOX del satelit,de la primera crec que es fantastica i crec que no cal dir res mes crec que tots la hem vista,i la segona es força interesant sobre un individu que es diu JAROD que es pot fer-se pasar per qualsevol ja sigui metge,pilot,policia etc,es força entretinguda.
CSI LAS VEGAS,per AXN,potser en algun episodi es repeteixen,pero es força interesant.
THE SHIELD,per AXN,interesant aquesta serie policiaca,amb policies corruptes,i tota la mandanga que du ser policia a LOS ANGELES.
THE WEST WING,per TVE 1,aqui segur que em tatxereu de pro-america,pero m´agarda força aquesta serie sobre les entranyes de la CASA BLANCA,pero ves a saber si realment pasa aixi.
LA AGENCIA,per AXN,fa referencia a la CIA,va de espies,contraespies,com fer creible certes coses,es interesant.
ANGEL,per ANTENA 3,aquesT spin-off de BUFFY CAZAVAMPIROS es entretingut ,la lluita continua entre les forces del be i del mal mai te fi,bufetades i accio sempre ni hi ha.
ROSWELL o com jo li diria "YO TUVE UN NOVIO ADOLESCENTE  EXTRATERRESTRE "crec que amb el titol original i el meu no cal donar moltes explicacions.
Apa aqui queda dit.
Rastreado

COMICS FOREVER
anna
Forero experto

Añademe en tu MSN: kien lo kiera k lo pida
Ver Perfil

Ver últimos mensajes
« Responder #40 fecha: 21 de Diciembre, 2003, 10:09pm »
Cita Cita Editar Editar

Embarassed Embarassed joooooooooooooooooo yo quiere que vuelvan a hacer smallville y las embrujadas Embarassed Embarassed..  
aunque cuanto tendre que esperarHuh quien sabe
Rastreado
Tris Kai
Forero
**

Que la fuerza nos acompañe

-   Añademe en tu MSN: sir_tristant@hotmail.com
Ver Perfil

Ver últimos mensajes
« Responder #41 fecha: 22 de Diciembre, 2003, 12:56am »
Cita Cita Editar Editar

Pos Anna, respecte a Smallville dir k s'han aturat a s'episodi 8 a estats units, i per gener han de continuar, de moment dirte k per es p2p (o mes bendit per s'emule xD ) hi ha la 3a temporada en ingles amb subtituls en castella  Wink Mentres esper k arribi a espanya va bastant b per treure es mono jajaja Grin Grin

((..TristanT..))
Rastreado
anna
Forero experto

Añademe en tu MSN: kien lo kiera k lo pida
Ver Perfil

Ver últimos mensajes
« Responder #42 fecha: 22 de Diciembre, 2003, 9:28am »
Cita Cita Editar Editar

GRACIAS POR LA INFORMACION TRISTAN,  Wink Wink Wink
Rastreado
MATIAS
Forero experto

Ver Perfil

Ver últimos mensajes
« Responder #43 fecha: 22 de Diciembre, 2003, 7:43pm »
Cita Cita Editar Editar

I si no vols esperar,en aquesta web oficial pots veure els trailers dels episodis emesos,20 segons donen per molt
http://www.thewb.com/Shows/Show/0,7353,%7C%7C126,00.html
Apa.
Rastreado

COMICS FOREVER
MATIAS
Forero experto

Ver Perfil

Ver últimos mensajes
« Responder #44 fecha: 24 de Diciembre, 2003, 6:13pm »
Cita Cita Editar Editar

De qui teniu mes enveja?

Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin
Rastreado

COMICS FOREVER
Páginas: 1 2 3 4 5  6 Notificar Notificar Enviar Enviar Imprimir Imprimir

« Sin tema | Siguiente tema »

AVISO: InfoBalear no se hace responsable de los comentarios o mensajes aportados por sus usuarios y/o colaboradores bajo ningún concepto ni tiene porque compartir necesariamente la opinión de los mismos.

Quienes somos - Publicidad - Contacto
Aviso legal - Protección de datos
© 2001-2009 Todos los derechos reservados - InfoBalear.com
Inmobiliaria en Mallorca | Internet Mallorca