InfoBalear Foros « SERIES AMERICANES »
   InfoBalear Foros
   Temas generales
   Televisión
(Moderador: mica)
   SERIES AMERICANES
« Sin tema | Siguiente tema »
Valora este tema:  
Páginas: 1 2 3  ...  6     Notificar Notificar Enviar Enviar Imprimir Imprimir
   Autor  Tema: SERIES AMERICANES  (Leido 8075 veces)
MATIAS
Forero experto

UN GRAN PODER CONLLEVA UNA GRAN RESPONSABILITAT

Añademe en tu MSN: uatu1969@hotmail.com  Segurament no servira per res,dubto molt que algu m´agregi. XDDDD
Ver Perfil

Ver últimos mensajes
SERIES AMERICANES
« fecha: 23 de Noviembre, 2002, 4:10pm »
Cita Cita Editar Editar

HAN DEIXAT D´AGRADAR LES SERIES AMERICANES?JA QUE EL PRIME TIME NOMES ES POSEN SERIES DE PRODUCCIO PROPIA,I PER VEURE QUALQUE SERIE INTERESANT L´OPCIO ES EL SATELIT DE PAGO,NO VULL DIR QUE HI HAGI QUALQUE CADENA NO FACI QUALQUE SERIE BONA DE LES AMERICANES,PERO LO QUE HA FET  TELE 5 AMB EXPEDIENTE X,ES IMPERDONABLE,ELS DIUMENGES A LES 3 DE LA MATINADA,NO SON EPISODIS NOUS PERO CREC QUE NO SO MEREIX,AU JA ME DESFOGAT,SALUTACIONS:

MATIAS
Rastreado

COMICS FOREVER
Yamaoka
Forero experto

Baka!

Ver Perfil WWW

Ver últimos mensajes
Re: SERIES AMERICANES
« Responder #1 fecha: 25 de Noviembre, 2002, 9:49pm »
Cita Cita Editar Editar

fan expediente x a les 3 es diumenges¿?
jolin jo m'he pensaba q ja no ho feien, pero no se q es pitjor  Sad
Rastreado

Anata wa baka desu
coolspot
Forero experto

porteño hasta la médula

Ver Perfil

Ver últimos mensajes
« Responder #2 fecha: 19 de Febrero, 2003, 7:12pm »
Cita Cita Editar Editar

Expediente X no m´ha agradat mai. En canvi CSI la trob super interessant.  

Però les sèries americanes bones són les de tota la vida: El equipo A, El coche fantástico, El príncipe de Bel-Air, Cosas de Casa, McGyver, Cosas de casa...

La tele va de cul i cada vegada entenc més el terme Televió-Basura.

P.D.: I aquests programes q fan per gent jove?? Tres pijos xerrant chorrades 2 hores sense aturar es televisió?? I alguns dibuixos q posen els haurien de censurar q els nins tornen beneits.
Rastreado

Som a l´any 2007 d.C. Tota la comarca està ocupada pels indis. Tota? No!! Un poblet a l´est resisteix l´entrada d l´invassor. Gràcies a la poció màgica? No tios!! Als collons q tenim els portenyos!!
MATIAS
Forero experto

Añademe en tu MSN: uatu1969@hotmail.com  Segurament no servira per res,dubto molt que algu m´agregi. XDDDD
Ver Perfil

Ver últimos mensajes
« Responder #3 fecha: 15 de Marzo, 2003, 9:35pm »
Cita Cita Editar Editar

SUPOSO QUE DESPRES DE QUE LA SERIE DE BOMBERS HAGUI FET FALLIDA PER ANTENA 3,HAN CABILAT UN POC I EL DIA 24 ENS POSARAN LA SERIE "24",QUE ES AMERICANA EN PUGNA COMPETENCIA AMB CSI, SI ENCARA EL FAN PER TELE 5,PER QUE PER AXN HAN PASAT A CSI MIAMI,VOREM SI VALDRA LA PENA.
Rastreado

COMICS FOREVER
MATIAS
Forero experto

Ver Perfil

Ver últimos mensajes
« Responder #4 fecha: 18 de Abril, 2003, 5:00pm »
Cita Cita Editar Editar

BONA SERIE AQUESTA DE 24 LLASTIMA QUE S HAGI DE VEURE CADA CAPITOL PER NO PERDRE EL FIL,ES MOLT BONA.
Rastreado

COMICS FOREVER
tommy
Novato
*

Me encanta InfoManacor

Ver Perfil

Ver últimos mensajes
SERIES AMERICANES
« Responder #5 fecha: 18 de Abril, 2003, 8:56pm »
Cita Cita Editar Editar

N'estic d'acord que les series americanes en son molt bones, però hem de recordar que de cada vegada hi ha series espanyoles molt bones.
Pero jo estic molt enfadat amb Tele5, perque cada punt lleven una de les series que mes m'agraden, que es embrujadas. Quan arriben a cert punt de la serie la lleven, i al cap d'uns mesos la tornen a posar pero des del principi, esper que aquesta  vegada sigui per continuarla i no la tornin a llevar, perque sino jo ja m'en afluixaré de tornarla a mirar del principi. Huh
Rastreado

^^nika^^
Forero experto

N HoNRS CN T OdiO a kiEN N PUeDS HonRar Cn T aMoR

Añademe en tu MSN: Psx_Nika69@msn.com
Ver Perfil

Ver últimos mensajes
« Responder #6 fecha: 20 de Mayo, 2003, 6:24pm »
Cita Cita Editar Editar

a mi m´agrada sa serie de infelices para siempre...es una familia molt tontitA...  Grin
Rastreado

Solo Hay aLgo Mas Grande Q El aMoR a La LiBertaD...eL oDIo a QuieN Te La KiTa!!!
MATIAS
Forero experto

Ver Perfil

Ver últimos mensajes
« Responder #7 fecha: 25 de Mayo, 2003, 3:43pm »
Cita Cita Editar Editar

I ALIAS JO TROBO QUE ESTA FORÇA BE,ET DEIXA AL FINA DE CADA EPISODI PER SABER COM ACABARA LA COSA,I HAS DE VEURE EL SEGUENT,ACCIO,INTRIGA,RELACIONS PERSONALS ,UNA MICA DE TOT,JO MO PASO BE MIRANTLA
Rastreado

COMICS FOREVER
MATIAS
Forero experto

Ver Perfil

Ver últimos mensajes
« Responder #8 fecha: 1 de Junio, 2003, 7:57pm »
Cita Cita Editar Editar

I DEMA 2 DE JUNY DESPRES DE 24 ESTRENA DE ANGEL UN SPIN OFF DE LA SERIE BUFFY CAZAVAMPIROS,ESPEREM QUE LA DONIN TOTA I NO LA LLEVIN PER FALTA D´AUDIENCIA.I AQUEST MES PER TVE SMALLVILLE NO SE QUIN DIA,RESO PER QUE TAMPOC LA LLEVIN PER FALTA D´AUDIENCIA,COSA QUE EN AQUEST CAS SI LA POSEN EN PRIME TIME SUSTITUINT ANA Y LOS 7 O CUENTAME CREC QUE PASARA.
Rastreado

COMICS FOREVER
MATIAS
Forero experto

Ver Perfil

Ver últimos mensajes
« Responder #9 fecha: 12 de Junio, 2003, 8:56pm »
Cita Cita Editar Editar

PER FI AVUI S´ACABA HOTEL GLAM, A VEURE SI S´ENROLLEN AQUETS DE TELECINCO I ENS POSEN UNA SERIE BONA,CREC QUE TENEN ELS DRETS DE "TAKEN",UNA SERIE DE CIENCIA FICCIO PRODUIDA PER SPIELBERG,PERO VES A SABER,IGUAL ES MONTEN UN TINGLADO TIPO H G PER NO PERDRE AUDIENCIA.ESTIC ANSIOS DE QUE TVE ESTRENI SMALVILLE,SALUTACIONS:

MATIAS
Rastreado

COMICS FOREVER
MATIAS
Forero experto

Ver Perfil

Ver últimos mensajes
« Responder #10 fecha: 15 de Junio, 2003, 5:57pm »
Cita Cita Editar Editar

MA SORPRES MOLT EL FINAL DE 24,MECAXIS NA NINA ERA SA TRAIDORA,VOREM SI DONARAN LA SEGONA TEMPORADA.SALUTACIONS:

MATIAS
Rastreado

COMICS FOREVER
veldrin
Visitante
« Responder #11 fecha: 15 de Junio, 2003, 11:46pm »
Cita Cita Editar Editar Remover mensaje Remover mensaje

C.S.I. lo mejor
Rastreado
MATIAS
Forero experto

Ver Perfil

Ver últimos mensajes
« Responder #12 fecha: 17 de Junio, 2003, 10:40pm »
Cita Cita Editar Editar

SI PERO CREC QUE EL DE LAS VEGAS ES MILLOR QUE EL DE MIAMI
Rastreado

COMICS FOREVER
razh
Forero
**

Añademe en tu MSN: Realmente no te interesa :P
Ver Perfil

Ver últimos mensajes
« Responder #13 fecha: 18 de Junio, 2003, 1:01am »
Cita Cita Editar Editar

jo trob que csi miami esta be, pero res comparat amb csi de las vegas. Supos que era sa serie original, i que per aixo m'agrada mes. Pero tb he de dir que a csi miami trob que l'han feta un poc massa asquerosa, pq mostren mes es cadavers.. obers i tal (cosa que mentres estic sopant no me fa molta gracia... Undecided ) i un poc mes flipada tambe, perque que un tio sigui cientific forense i un bucejador molt especialitzat per lo que pareix.. vale, t'ho pots creure, pero que despues surti es mateix tio a s'episodi des francotirador pilotant un helicopter ja no me pareix massa normal. Cuanta gent es bucejador professional, pilot d'helicopter i se dedica a fer de forense?
Aixi encara, no me perd cap capitol cada dimarts  Grin
Rastreado
veldrin
Visitante
« Responder #14 fecha: 18 de Junio, 2003, 3:04am »
Cita Cita Editar Editar Remover mensaje Remover mensaje

yo lo soy

Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin
Rastreado
Páginas: 1 2 3  ...  6 Notificar Notificar Enviar Enviar Imprimir Imprimir

« Sin tema | Siguiente tema »

AVISO: InfoBalear no se hace responsable de los comentarios o mensajes aportados por sus usuarios y/o colaboradores bajo ningún concepto ni tiene porque compartir necesariamente la opinión de los mismos.

Quienes somos - Publicidad - Contacto
Aviso legal - Protección de datos
© 2001-2009 Todos los derechos reservados - InfoBalear.com
Inmobiliaria en Mallorca | Internet Mallorca