InfoBalear Foros « sillot »
   InfoBalear Foros
   Ciudades
   S'illot
(Moderador: mica)
   sillot
« Tema anterior | Siguiente tema »
Valora este tema:  
Páginas: 1 2 3 4 5  ...  9     Notificar Notificar Enviar Enviar Imprimir Imprimir
   Autor  Tema: sillot  (Leido 10086 veces)
calamorlander
Visitante
Re: sillot
« Responder #30 fecha: 14 de Septiembre, 2002, 5:50pm »
Cita Cita Editar Editar Remover mensaje Remover mensaje

Sillot i porto cristo son lo pitjor esta tot ple de mala gent el millor d tot es cala morlanda  

PD: no crec k et coneguis la costa millor k jo k i vaig cada dia per no trobarme puta forestarum dels colons k no fan mes k tocarme els ous
Rastreado
Antiforestarum
Visitante
« Responder #31 fecha: 6 de Diciembre, 2002, 1:20pm »

>SadI tu k creus ki ets per dir com e de començar un foro. Akest foro ja es una merda no+ pq es d sillot i sillot fa oi gentusa per tot.  JO no+ espos la veritat saps kuanta gent d sillot estudia? tot fa molt doi sillot es un poble ple d'inclutura fa molt doi... Subnormals no arribareu a res en akesta vida. >Sad
Rastreado
aThEnA
Visitante
« Responder #32 fecha: 5 de Febrero, 2003, 5:30pm »

Hola, m'agradaria aclarir un punt. No se quina es l'educació que has rebut a ca teva; pero jo a pesar d'esser gentussa, es a dir de S'illot, he anat a una escola i estic acabant batxiller. Te volia dir que a n'aquest poble tambe hi ha gent amb estudis i que no per tenir estudis ets millor persona que una altra, encara que tu ho pensis així. I dir-te també que no crec que aquest poble faci més oi que tu. Per favor quan xerris d'un aspecte no generalitzis.
Rastreado
nika
Visitante
« Responder #33 fecha: 15 de Abril, 2003, 2:48am »

calamorlander,x"GrinDD jajaja k bo!!! es normal k a calamorlanda no hi agui gentuza! millor dit! NO HI HA NINGU!!!! y mira...JO SOM GENTUZA com tu dius...y mira...segur k me sent millor k tu y tot..y no nesesit anar a critikar ses persones dels altres pobles!!! Y ESTIK VEN olgullosa de viure a SILLOT!!!  
athena!!!! tia wena!! som GENTUZA! JAJAJAA mira k be!!! un beso wapa!!  Kiss

SILLOT DE LA FRONTERA!!   Cool
Rastreado
PerSeO
Forero
**

PerSeO, hijo de Zeus y Dánae

Añademe en tu MSN: juan_sanchez_ruiz@hotmail.com
Ver Perfil

Ver últimos mensajes
« Responder #34 fecha: 15 de Abril, 2003, 9:33pm »
Cita Cita Editar Editar

Holaa!! jo no som de s'illot, pero vull donar la meva opinió sobre els que critiquen a la gent d'aquest poble.
No me pareix que una persona que no para de insultar a la gent d'aquest poble diguent-los que son uns analfabets i altres coses mes fortes, pugui tenir una gran educació, i menys encara , que sigui massa llest.
Estic d'acord que a s'illot hi ha mala gent, pero es que mala gent hi ha per tot, no es concentra tota a s'illot, es que... vas per manacor tambe... i et trobes cada un...  
Be, jo el q vull dir es que, si no vols que et critiquin a tu.. per què has de criticar als demes? t'han fet alguna cosa? només per què viuen a s'illot? això no m pareix excusa.  
Per cert Antiforestarum, a tu k t'importa la gent que estudia o no de s'illot? cada un sap lo que li conve per a ell mateix, no creus?
grasiss!!
Rastreado

dos y dos son cuatro,
cuatro y dos son seis,
seis y dos son ocho,
y ocho mas, dieciseis,
XDDDDD
nika
Visitante
« Responder #35 fecha: 26 de Abril, 2003, 2:39am »

ahi esta perseo!!!! aixo esta be! jo pens el mateix...hi ha lo mateix a sillot k a cualsevol poble! xo weno!!!  
tenim algo bo!! jejjee sa platja!!!  Cool
Rastreado

PerSeO
Forero
**

PerSeO, hijo de Zeus y Dánae

Añademe en tu MSN: juan_sanchez_ruiz@hotmail.com
Ver Perfil

Ver últimos mensajes
« Responder #36 fecha: 26 de Abril, 2003, 2:41pm »
Cita Cita Editar Editar

digues ke sii nikaa!!  Wink ,que la platja de s'illot es ben guapa, mes guapa que la de cala morlanda.. x q sera? be, ja li agradaria a un munt de pobles tenir platja com s'illot... Cheesy
Rastreado

dos y dos son cuatro,
cuatro y dos son seis,
seis y dos son ocho,
y ocho mas, dieciseis,
XDDDDD
nika
Visitante
« Responder #37 fecha: 29 de Abril, 2003, 2:09am »

Grin si perseo! jajaja h es de manacor a agafar carretera si volen aguita freska!! x"dDDDD mentres jo domes estik a 10metros de sa platja!! y cala morlanda tmb esta be!!!  Tongue x lomenos mos bañam!!  oh!! ya llega el verano!!!!!  Cool
Rastreado
GiNeBrA
Forero experto

AjiLLo's PoWeR

Añademe en tu MSN: me lo pedis!!
Ver Perfil

Ver últimos mensajes
« Responder #38 fecha: 17 de Mayo, 2003, 5:43pm »
Cita Cita Editar Editar

nika, per quina zona de s'illot viusHuh
Rastreado

"SeNtAr La CaBeZa Y PeNsAr CoN eL CuLo"
nika
Visitante
« Responder #39 fecha: 19 de Mayo, 2003, 5:39pm »

jejejejejeje...pues..x devora sa playa de silloT"" jejejejejeje....y tuHuh mmm e vist ses teves fotos dels usuaris..i me sones bastant..te vist molts de piks!!!!!
aH!!!!!! KI es k diu k hi ha molta rivalitat entre cala morlanda y sillotHuh no u avia sentit mai a n´aixo xo vamos..x sa meva part no n´hi ha cap!!!! un besoooooo!!!!!
Rastreado
GiNeBrA
Forero experto

AjiLLo's PoWeR

Ver Perfil

Ver últimos mensajes
« Responder #40 fecha: 19 de Mayo, 2003, 8:20pm »
Cita Cita Editar Editar

be...jo no es que visqui a sillot, nomes vaig alguns caps de setmana en sh'ivern sempre que puc y en sestiu solc eser sempre. tenc sa casa a nes mateix carrer de la iglesia  es numero 25 ( dues cases mes abaix de rent a car llinas) ^^
Rastreado

nika
Visitante
« Responder #41 fecha: 20 de Mayo, 2003, 1:23am »

pues mira...ven aprop..jo visk a nes carrer de devora... es des puticlub!!! jejejejejjejejejejejejejejejje  Roll Eyes
Rastreado
^^nika^^
Forero experto

N HoNRS CN T OdiO a kiEN N PUeDS HonRar Cn T aMoR

Añademe en tu MSN: Psx_Nika69@msn.com
Ver Perfil

Ver últimos mensajes
« Responder #42 fecha: 20 de Mayo, 2003, 10:24pm »
Cita Cita Editar Editar

JJEJE perdonau sa meva mala educacio..jejeje se diu ca ses putes!!  Lips Sealed x"GrinDDDDDDDDDD  Cool
Rastreado

Solo Hay aLgo Mas Grande Q El aMoR a La LiBertaD...eL oDIo a QuieN Te La KiTa!!!
GiNeBrA
Forero experto

AjiLLo's PoWeR

Ver Perfil

Ver últimos mensajes
« Responder #43 fecha: 20 de Mayo, 2003, 11:44pm »
Cita Cita Editar Editar

mmmmmm a nes cartell des put.. posa wiskeria manantialHuh?
Rastreado

^^nika^^
Forero experto

N HoNRS CN T OdiO a kiEN N PUeDS HonRar Cn T aMoR

Añademe en tu MSN: Psx_Nika69@msn.com
Ver Perfil

Ver últimos mensajes
« Responder #44 fecha: 21 de Mayo, 2003, 12:09am »
Cita Cita Editar Editar

siiiiiiiiiiii jajajajajajajajajaj com hu saps eh?x"GrinDDD  Cool
UN POK DE RESPECTE A ses prostitutes..aunke sa jefa dakest lokal es una mala puta...va cridar a sa policia..li va pegar a un atl.lot de 16 anys...y a mes..a jo y a sa meva amiga..mos deia putitas..i mos deia k xk no anavem a fer feina amb ella...sera warra..i mos volia denunciar..aiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii hi ha de tot x el mon!!!
Rastreado

Solo Hay aLgo Mas Grande Q El aMoR a La LiBertaD...eL oDIo a QuieN Te La KiTa!!!
Páginas: 1 2 3 4 5  ...  9 Notificar Notificar Enviar Enviar Imprimir Imprimir

« Tema anterior | Siguiente tema »

AVISO: InfoBalear no se hace responsable de los comentarios o mensajes aportados por sus usuarios y/o colaboradores bajo ningún concepto ni tiene porque compartir necesariamente la opinión de los mismos.

Quienes somos - Publicidad - Contacto
Aviso legal - Protección de datos
© 2001-2009 Todos los derechos reservados - InfoBalear.com
Inmobiliaria en Mallorca | Internet Mallorca