InfoBalear Foros « De Juana Chaos »
   InfoBalear Foros
   Temas generales
   Charla general
(Moderador: mica)
   De Juana Chaos
« Tema anterior | Siguiente tema »
Valora este tema:  
Páginas: 1 ... 5 6 7 8 9  ...  13     Notificar Notificar Enviar Enviar Imprimir Imprimir
   Autor  Tema: De Juana Chaos  (Leido 7015 veces)
Miquel
Visitante
Re: De Juana Chaos
« Responder #90 fecha: 19 de Marzo, 2007, 11:10pm »
Cita Cita Editar Editar Remover mensaje Remover mensaje

Jo obriré una campanya de recolecta a favor de De Juana.
Per cada 10 centims recollits li enviarem mig litre de brou, ja sia de gallina o de peix. Però d'aquesta manera seré més odiat encara del que som ja, així es trien els amics.  
Jo també crec que des de que ETA va matar civils va deixar de ser ETA, ja es mataven entre ells i tot.  
Quan mataven picoletos ningú deia res.

PD: lintent dassasinat de n'Aznar va ser una mentidota cotxinota.
Rastreado
Bielet
Forero experto

...   Añademe en tu MSN: No t\'importa
Ver Perfil

Ver últimos mensajes
« Responder #91 fecha: 7 de Junio, 2007, 3:08pm »
Cita Cita Editar Editar

Después de volver a ingresar en la cárcel, De Juana amenaza con otra huelga de hambre...
Iñaki, por tu bien y sobretodo por las familias de los 25 asesinados que tienes a tus espaldas... MUÉRETE!
España lleva más de 40 años bajo el acecho de ETA, ya va siendo hora de hacer algo. Mucha mano blanda es lo que veo durante todo este tiempo.
Rastreado
Andreu
Forero experto

Ver Perfil

Ver últimos mensajes
« Responder #92 fecha: 8 de Junio, 2007, 2:06pm »
Cita Cita Editar Editar

Si se mor el Chaos a ningú li sabra greu, es un merda de tio, un asasi covard,  per mi no es necessari que mengi mai mes.  
Si es necessari que el PP deixi de fer el troncho amb els temas de ETA, mes li valdria al PP  sumar-se al pacta antiterrorista en ves de dir que tots els que no son del PP son terroristas.
La aptitud del PP me recorda la de un porc ensumant una merda, la merda es el Chaos i que me disculpin els porcs per la comparança.
El PP nacional esta acabat, no esta be aquest enfrontament social que estan creant, totom senadona de que el RAJOI  no argumenta, mes be produeix por a la gent. O sigui, esta empleant les mateixes armes que els terroristas, intenta fer-se amb el poder mitjançant la por del ciutadans.
Rastreado
Miquel //*//
Visitante
« Responder #93 fecha: 8 de Junio, 2007, 7:43pm »

L'estat de dret està ben alluny per poder pertànyer a la democràcia a la qual ens fan creure que vivim.
De Juana ja ha complit la condemna, ara bé si el volen tenir tancat, que el tenguin al Pais Basc, igual que tots els altres presos i preses politics del conflicte Basc.  
Aquest es l'únic motiu per el qual estpa en vaga de fam de Juana, i se cert que molts ni ho sabiou.
Salut i Força!
Rastreado
Bielet
Forero experto

Ver Perfil

Ver últimos mensajes
« Responder #94 fecha: 8 de Junio, 2007, 11:20pm »
Cita Cita Editar Editar

Sí, que el tenguin al Pais Basc, donant-li un bon menjars i sopars, rodejats dels seus colegues etarres... així es sentirà com a ca seva... venga hombre, i què més??? És un assassí i el tracten com si hagués salvat el món.
Com més enfora del Pais Basc, millor. Que es fotin tots es etarres i si han de morir de fam el més lluny possible de ca seva, molt millor. Hi ha milers de famílies que no arriben a final de mes i després trobam aquella gentusa que viuen com a reis.
PD: Ja ho sabia això del reagrupament dels terroristes al Pais Basc... i em pareix vergonyós.
« Última modificación: 8 de Junio, 2007, 11:21pm por Bielet » Rastreado
Miquel //*//
Visitante
« Responder #95 fecha: 9 de Junio, 2007, 12:13am »

Jo en cap moment he xerrat de terroristes... m'he referit només als presos POLITICS. Ben diferent, com es un exemple, Arnaldo Otegui.  
Rastreado

Alfredo
Forero viciado

Ver Perfil

Ver últimos mensajes
« Responder #96 fecha: 9 de Junio, 2007, 10:21am »
Cita Cita Editar Editar

Arnaldo Otegui es un terrorista más como los demas, sus manos estan igual de manchadas que los demás. El tio no se merece ni que se hablen de él.

A de Juana, gran personajillo, le deberian obligar a comer, para que sufra en prisión y no ningunee a la gente. Ahora, al fin, después de tres años i pico, el govierno ha visto la luz y empieza a cambiar su manera de actuar con terroristas.
Rastreado
Miquel //*//
Visitante
« Responder #97 fecha: 9 de Junio, 2007, 11:11am »

Otegui no te cap delicte de sang, lunic delicte pel qual se l'imputa es per fer apologia del terrorisme. Ara bé, Otegui no ha amagat mai les ganes de dialogar i dur a bon port la resolució del conflicte Basc. Però clar l'estat de Dret a Espanya es el que tenim, i quin remei, quan un pensa un poc diferent, ja es un assassí terroriste o simplement titllat de Rojo Separatista.
Però bé, tot això tendrà les seves conseqüencis i se voran ben aviat. NO han sabut triar la via que pertocava ni Zapatero ni Rajoy, totalment separats l'un de laltre i desunits.. això el país que ens mereixem?¿? per jo no, gràcies.
Rastreado
rafa
Forero experto

Ver Perfil

Ver últimos mensajes
« Responder #98 fecha: 9 de Junio, 2007, 12:48pm »
Cita Cita Editar Editar

Yo quiero que todos los asesinos se pudran en la cárcel.
Sí lo se,soy un fascista del PP.......... Wink
Rastreado
Bielet
Forero experto

Ver Perfil

Ver últimos mensajes
« Responder #99 fecha: 9 de Junio, 2007, 1:18pm »
Cita Cita Editar Editar

Miquelet: "Lluita armada, lluita guanyada". Aixó posa al teu perfil... així que no puc esperar gran cosa més.
Et penses que els etarres pensaven si havien independentistes catalans comprant a s'Hipercor de Barcelona quan va fer explotar sa bomba a s'any 1987?? Jo t'ho dire: No els importava una merda; quantes més morts, millor (fossin independentistes catalans, bascos o gallecs)
Creus que quan varen posar sa bomba a sa T4 de Madrid varen tenir en compte si havia gent allà dins que pensaven igual que ells? Jo t'ho diré: Només varen tenir en compte destruïr sa terminal i si havia morts... idò mala sort.
T'agradaria quedar mutilat per un atemptat amb coxe bomba pel simple fet d'estar en es lloc i moment equivocat?? A jo no; tu potser sí, perquè comparteixes els seus ideals...
Això és el país que mereixem?? Per jo no, gràcies.

PD: Veig que ets de Pollença, com així idò no defenses sa teva terra (o sigui, Mallorca) Demana-li a un basc o un català a veure si es sent balear... t'enviarà a fregir esparits com a mínim.
« Última modificación: 9 de Junio, 2007, 1:31pm por Bielet » Rastreado
Miquel //*//
Visitante
« Responder #100 fecha: 11 de Junio, 2007, 7:03pm »

Bielet: Jo en cap moment, he justificat les morts dels atemptats, no me vulguis posar una etiqueta que no duc. L'atemptat de la T4 va ser reconegut per la propia organització com una errada, l'objectiu no era matar aquells dos Equatorians. Si no crear destrosses a la terminal, perquè creus que varen avisar¿? igual que a tots els atemptats. Hi ha hagut molts de morts en atemptats no per cause de les bombes si no per els pròpis fils de l'interior del govern, ja sigui la policia o uns quants polítics. El temps que transcorre un avís de bomba i que aquesta estalla es just i suficient per salvar vides, no t'has aturat mai que potser interessi que ETA mati? JO personalment no me preocupa morir a un atemptat d'ETA i no es perquè no tengui por, si por en tendría però t'assegur que no serà el meu cas.
Cadascú defensa el que vol. JO  NO, repetesc, NO defens el terrorisme d'ETA... ara bé no me diguis que no defens la meva terra, perquè així com vas llegir lo de "llutia armada, lluita guanyada" has pogut llegir altres frases... igual que defens el Poble Basc, defens el Poble CATALÀ, que som tot el CONJUNT DELS PAÏSOS CATALANS, perquè per jo Catalunya es el principat, CATALUNYA no es el terma del que jo reconesc com a nació. Igual que jo som català, un de catalunya es igual de català que jo, esper que m'entenguis. I igualment defens el Poble Saharaui, el poble palestí, el Tíbet ocupat i tota quanta de gent que desitja viure en llibertat, fora l'opresió dels paísos que ENS oprimeixen. Entre ells Espanya i França.
El terrorisme no es la solució del conflicte basc, però si que ho es per els partits polítics... com mes atemptats i mes morts, mes força adquireixen,, o almenys això se pensen!
Au no te la torr més, encara que acceptaré una contestació, que per algo estam a un foro.

VISCA LA TERRA!
Rastreado
Bielet
Forero experto

Ver Perfil

Ver últimos mensajes
De Juana Chaos
« Responder #101 fecha: 11 de Junio, 2007, 10:07pm »
Cita Cita Editar Editar

Idò segons sa teva visió, jo i sa gran majoria de mallorquins (un 90 % llarg) podem dir que Catalunya ens oprimeix constantment. Perquè quan hi ha manifestacions sempre surten banderes catalanes quan Mallorca perteneix a ses Illes Balears i no a Catalunya??? Això no és opressió també??
Però bé, aquest no és es tema. Hi ha un criminal que s'enfot de tothom (de tu també) i ningú fa res. És més, quan més propaganda li donen, millor per ell. Per jo, es pot podrir a l'infern.
Rastreado
Miquel //*//
Visitante
« Responder #102 fecha: 12 de Junio, 2007, 9:50am »

Banderes catalanes? supòs ke te refereixes a banderes de Catalunya, senyeres. seràn a les manifestacions que fan allà, perquè AQUÍ mai, MAI a cap manifestació que hi pugi haver en defensa de la llengua la terra o la cultura hi voràs senyeres catalanes... una altra cosa son les ESTELADES, que representen el conjunt dels Països Catalans,, res a vore. Es com si a Catalunya traguesin la bandera de les Illes o de Mallorca, la del castell blanc sobre fons lila i les 4 barres.
A més jo personalment m'identific per un sentiment, no per una bandera.
Per cert, en De Juana se vol casar, se li permetrà?
Rastreado
Nitro
Forero viciado

Ver Perfil

Ver últimos mensajes
« Responder #103 fecha: 12 de Junio, 2007, 10:26am »
Cita Cita Editar Editar

Peita classe d'hirtoria gratis Miquel, es veu que no coneixes la història del teu poble com tu li dius.

Article 3: La bandera oficial de la República Catalana és la històrica de les quatre barres roges damunt de fons groc; amb addició, en la part superior, d'un triangle blau i amb una estrella blanca de cinc puntes al centre.

Aquest article és de la constitució provisional de la Republica Catalana del 1928. Te voldria recordar que  ses Illes no varem pertànyer a dita Republica. No  mos representa.
Rastreado
Miquel //*//
Visitante
« Responder #104 fecha: 12 de Junio, 2007, 3:00pm »

Val mol bé, te funciona be el cercador..
Ara mira mem: Senyera amb quatre barres amb estrella VERMELLA sobre fons GROC..
L'estelada que has descrit tú es la nacionalista de dretes U_u' no lidentific com a pròpia dels països catalans.
I aquest foro es per xerrar i opinar sobre De Juana. NO d'articles i banderes.
VTLL
Rastreado
Páginas: 1 ... 5 6 7 8 9  ...  13 Notificar Notificar Enviar Enviar Imprimir Imprimir

« Tema anterior | Siguiente tema »

AVISO: InfoBalear no se hace responsable de los comentarios o mensajes aportados por sus usuarios y/o colaboradores bajo ningún concepto ni tiene porque compartir necesariamente la opinión de los mismos.

Quienes somos - Publicidad - Contacto
Aviso legal - Protección de datos
© 2001-2009 Todos los derechos reservados - InfoBalear.com
Inmobiliaria en Mallorca | Internet Mallorca