Miquel //*//
Visitante
|
Bielet: Jo en cap moment, he justificat les morts dels atemptats, no me vulguis posar una etiqueta que no duc. L'atemptat de la T4 va ser reconegut per la propia organització com una errada, l'objectiu no era matar aquells dos Equatorians. Si no crear destrosses a la terminal, perquè creus que varen avisar¿? igual que a tots els atemptats. Hi ha hagut molts de morts en atemptats no per cause de les bombes si no per els pròpis fils de l'interior del govern, ja sigui la policia o uns quants polítics. El temps que transcorre un avís de bomba i que aquesta estalla es just i suficient per salvar vides, no t'has aturat mai que potser interessi que ETA mati? JO personalment no me preocupa morir a un atemptat d'ETA i no es perquè no tengui por, si por en tendría però t'assegur que no serà el meu cas. Cadascú defensa el que vol. JO NO, repetesc, NO defens el terrorisme d'ETA... ara bé no me diguis que no defens la meva terra, perquè així com vas llegir lo de "llutia armada, lluita guanyada" has pogut llegir altres frases... igual que defens el Poble Basc, defens el Poble CATALÀ, que som tot el CONJUNT DELS PAÏSOS CATALANS, perquè per jo Catalunya es el principat, CATALUNYA no es el terma del que jo reconesc com a nació. Igual que jo som català, un de catalunya es igual de català que jo, esper que m'entenguis. I igualment defens el Poble Saharaui, el poble palestí, el Tíbet ocupat i tota quanta de gent que desitja viure en llibertat, fora l'opresió dels paísos que ENS oprimeixen. Entre ells Espanya i França. El terrorisme no es la solució del conflicte basc, però si que ho es per els partits polítics... com mes atemptats i mes morts, mes força adquireixen,, o almenys això se pensen! Au no te la torr més, encara que acceptaré una contestació, que per algo estam a un foro. VISCA LA TERRA!
|
|
Rastreado |
|
|
|