InfoBalear Foros « De Juana Chaos »
   InfoBalear Foros
   Temas generales
   Charla general
(Moderador: mica)
   De Juana Chaos
« Tema anterior | Siguiente tema »
Valora este tema:  
Páginas: 1 ... 6 7 8 9 10  ...  13     Notificar Notificar Enviar Enviar Imprimir Imprimir
   Autor  Tema: De Juana Chaos  (Leido 6987 veces)
natiu
Visitante
Re: De Juana Chaos
« Responder #105 fecha: 12 de Junio, 2007, 3:23pm »
Cita Cita Editar Editar Remover mensaje Remover mensaje

mem, una cosa es recolzar es moviment independentista vasc i s'altre és excusar s'atemptat de sa T4 com ha dit en miquel per aquí adalt... com volguent dir que no era intenció seva matar aquells dos equatorians...  

Si encara tendràn sa cupa ells per quedar-se adormits a dins d'es cotxo... no te fot xD

un poc de sentit comú homo...
« Última modificación: 12 de Junio, 2007, 3:25pm por beatle_fan » Rastreado
Nitro
Forero viciado

Ver Perfil

Ver últimos mensajes
« Responder #106 fecha: 12 de Junio, 2007, 3:35pm »
Cita Cita Editar Editar

estic d'acord que es per xerrar sobre un assessí aquest foro. Jo no he estat es que he tret es tema de ses banderes, tan sols t'he corregit. i a les manifestacions s'en veven amb fons blau......
Rastreado
Miquel //*//
Visitante
« Responder #107 fecha: 12 de Junio, 2007, 4:51pm »

Ei Rafa, la cupa no es dels equatorians per keda-se dormits, ni mool menys! joder domés faltaria.. la cupa es de la POLICIA que no sap fer la seva puta feina! Ja stà.
Nitro, ja se ke només era un apunt i jo te apuntat a unaltre cosa. Lo de ke se vegin estelades blaves te facil explicació. Hi ha gent que només per ser del Rollo indepe.. i progre.. i tal i kual,, se compra l'estelada i es dies de preocessó, manifestació, concert, acampallengua etc, la treven i la mostren... sense saber el significat. Es podrien documentar sobre les idees que pretenen defensar, ja que una lluita des de l'ignorància i l'incultisme, es molt difícil. Aquesta estalada blava se l'han apropiat els nacionalistes de dretes a Catalunya.
Rastreado
Bielet
Forero experto

...   Añademe en tu MSN: No t\'importa
Ver Perfil

Ver últimos mensajes
« Responder #108 fecha: 12 de Junio, 2007, 5:35pm »
Cita Cita Editar Editar

Ara resulta que és culpa de sa policia... perquè clar, els terroristes (angelets ells) no sabien on posar 500 kg d'explosiu i que millor que sa T4. Així que si també posen els explosius ben enmig de Pollença, ja sabrem a qui culpar... a sa policia evidentment!!!...
Em pareix bé que vulguis ser revolucionari o anarquista o alliberador de s'opressió espanyola (el que tú vulguis ser) peró justificar un atemptat o assassinat i donar sa culpa als altres, és tenir una mentalitat molt propera als etarres...
Aixo em recorda a tirar sa pedra i després amagar sa mà.
« Última modificación: 12 de Junio, 2007, 5:37pm por Bielet » Rastreado
natiu
Visitante
« Responder #109 fecha: 13 de Junio, 2007, 3:50pm »

per favor miquel, no me confonguis amb en rafa, t'ho deman per favor xD

i sobre lo de sa culpabilitat de sa policia... cap comentari xD perque amb aquesta regla de 3 que tens per adjudicar cupes...

opin que sa cupa és de ses mares d'es policies per haverlos parit... o d'es metge o sa comare per no haverlis patinat s'infant  mentres els treia de s'úter...
« Última modificación: 13 de Junio, 2007, 3:56pm por beatle_fan » Rastreado
Opinió
Forero experto

Ver Perfil

Ver últimos mensajes
« Responder #110 fecha: 13 de Junio, 2007, 3:55pm »
Cita Cita Editar Editar

natiu, no passis pena, estic segura que ha estat un error, un gran i nefast error per part den miquel això de confondre't amb en rafa... !!

PS: o també els dels pares dels policies per haver contribuit a engendrar-los
« Última modificación: 13 de Junio, 2007, 3:56pm por Opinió » Rastreado

Miquel //*//
Visitante
« Responder #111 fecha: 13 de Junio, 2007, 4:41pm »

Pos si tiu, ha stat un error,, i greu!
mil disculpes, perquè realment comprenc la gravetat de l'ofensa cap a la teva persona alhora de confondre't amb en Rafa.
No se perquè dogué ser, pero perdó. A més en Rafa sempre escriu en Castellà U_u'!
I respecte a la cupa que dic jo: juer sque es difícil expresar-se a mem si u consegueisc. (Que consti que estic en contra del terrorisme i la violència, TOTALMENT)!
Meam, ETA envia un avís de bomba a un diari o no se on, i se posa en marxa tot u dispositiu d'alerta per part dels cossos de seguretat. Bruuum tots allà amb les metralletes u cascos, els gossos que u ensumen tot, etc.. Fins que creuen que tenen TOTALMENT desallotjada la terminal, que han fet la seva feina. Aleshores, PUUM estalla la puta bomba de no se kuants de kilos d'explosiu i fot u merder que fot. Ah si si, que bé no hi ha hagut ferits ni morts, s'ha fet una bona feina tal i tal... una bona feina? però si han mort dos ciutadans INNOCENTS!! La gent encarregada de protegir-nos, no ha salvat els dos equatorians pel simple fet de ficar-se una mica més a la feina que en aquet cas ho requeria.
Per tant, ni la mare quelse va parir, ni els metges ni ningú. La pregunta es: interessava que morissen? O va ser un error per part de la policía?
I JA ESTÀ!! RES MEEEES!
Rastreado
ivan
Forero experto

Añademe en tu MSN: pedidmelo si lo k kereis
Ver Perfil

Ver últimos mensajes
« Responder #112 fecha: 13 de Junio, 2007, 5:40pm »
Cita Cita Editar Editar

Nadaaa una bala en la cabeza le metia yo y listO! tanto terrorismo tanto terrorismo a matar todos los terroristas y . suerte
Rastreado

Att. Iván
Opinió
Forero experto

Ver Perfil

Ver últimos mensajes
« Responder #113 fecha: 13 de Junio, 2007, 6:41pm »
Cita Cita Editar Editar

Home, Miquel, jo no crec que ho fessin aposta... Tan malpensada no som. Què podria ser? Sí, és clar que podria ser... Però, si posen per cas aquesta hipòtesi i els policies havien vist als dos equatorians... Per què coi els deixaren morir? Jo no hi trob una explicació lógica. Els terroristes anaven a destrossar la terminal. I van matar dues persones. I per ells, donc millor, si he de parlar franc ells van a ferir i si maten innocents, doncs els és indiferent. La culpa no la té la polícia. Es podria haver evitat? Home, no diré que no... Però d'allà a donar-lis la culpa...
Rastreado
Bielet
Forero experto

...   Añademe en tu MSN: No t\'importa
Ver Perfil

Ver últimos mensajes
« Responder #114 fecha: 13 de Junio, 2007, 8:00pm »
Cita Cita Editar Editar

Si tan fàcil és desallotjar una terminal tan grossa, amb milers de cotxes al pàrking, amb tants de passadissos que pot haver-hi, etc. amb tan poc temps... idò sa pròxima vegada ho fas tú.
Això sí, si demostres que els policies varen deixar morir als dos equatorians; premio!!!!
« Última modificación: 13 de Junio, 2007, 9:26pm por Bielet » Rastreado
Miquel //*//
Visitante
« Responder #115 fecha: 13 de Junio, 2007, 11:39pm »

Cadascú fa la seva feina.  
Es com si se pega foc a una fusteria i els bombers na lacaben dapagar i el foc reviscola.
A més, internament afavoreix que ETA matàs, especialment al PP, igual que els afavoria que estassin ficats dins l'11M. Hi ha gent que surt beneficiada de tot això de la rotura de la tregua i dels morts i víctimes del terrorisme. Aquets son els vertaders culpables. Si el foc s'alimenta amb benzina, aleshores van a cercar més benzina per poder tenir mes foc.
Esque joder vui que entengueu lo que vui explicar, no que kada pic me vengueu am unaltre pregunta ostia.
Pareix que estic defensant els terroristes.. i jo NI DALLUNY.. ke kedi clar.
Ivàn, estam a un pais on la pena de mort està abolida. L'estat de dret ha d'estar a l'altura de les circumstàncies i fer el que li pertoca. Per això alguns comanden. Per això la gent vota. Com que jo no he votat els qui en teoria me representen, me puc queixar. I com que no me sent identificat per ells.. mes encara.
Pau I LLiBERTAT!
VTLL
Rastreado
mateu
Visitante
« Responder #116 fecha: 15 de Junio, 2007, 1:07am »

Jo dic una cosa aquest tio a tengut el collons ben posat per inmovilitzar tota una nacio pero res que ara estam al mateix punt que abans. jo crec que a totes les persones aixi aurien de desapareixer del mapa. o tancarlos fins que es podreixen. pero amb aquest govern nomes les defensen.
aixo es tot.  
una nacio no pot estar pendent nomes de una persona. adeu
Rastreado
rafa
Forero experto

Ver Perfil

Ver últimos mensajes
« Responder #117 fecha: 15 de Junio, 2007, 9:09am »
Cita Cita Editar Editar

Todos los etarras son asesinos.
Y el forista Miquel un tarado integral.Para el,la culpa de los muertos de la T4 es de todos ,menos de quienes pusieron la bomba.
Te recuerdo que Terra LLiure es una organización terrorista;y tu eres un asqueroso por apoyarlos.
Rastreado
Miquel //*//
Visitante
« Responder #118 fecha: 18 de Junio, 2007, 1:01pm »

Rafa tot ho arregles amb linsult facil??
Diguem a ki va matar terra Lliure..
va
va
rapid
estas tardant..  SABELOTODO!
juasjuas..RAFA: tolerancia 0.. respecte -2 .. inteligència.. no reconeguda
Rastreado
rafa
Forero experto

Ver Perfil

Ver últimos mensajes
« Responder #119 fecha: 18 de Junio, 2007, 6:30pm »
Cita Cita Editar Editar

Ni te respeto ni respetaré jamás a quienes apoyan a terroristas.Me dais asco.
Terra LLiure fue una banda terrorista,con gran cantidad de atentados.Que sólo matara a una persona es una cuestión de suerte para los ciudadanos normales.
Das más pena y asco intentando dar lecciones de respeto,mientras apoyas a bandas terroristas.
Insisto,Miquel,me das mucho asco (y con ésto cierro mi conversación con un ser repugnante como tu).
« Última modificación: 18 de Junio, 2007, 6:31pm por rafa » Rastreado
Páginas: 1 ... 6 7 8 9 10  ...  13 Notificar Notificar Enviar Enviar Imprimir Imprimir

« Tema anterior | Siguiente tema »

AVISO: InfoBalear no se hace responsable de los comentarios o mensajes aportados por sus usuarios y/o colaboradores bajo ningún concepto ni tiene porque compartir necesariamente la opinión de los mismos.

Quienes somos - Publicidad - Contacto
Aviso legal - Protección de datos
© 2001-2009 Todos los derechos reservados - InfoBalear.com
Inmobiliaria en Mallorca | Internet Mallorca